torsdag 27 maj 2010

Bodyförlängare





Jag har sytt upp lite bodyförlängare till butiken. Tycker själv att de är så praktiska för att förlänga användningstiden för Lillemans bodysar. Han har fortfarande kortärmade bodysar i storlek 68, fast han egentligen är 74/80 i storlek.

Tryckknapparna är i storlek 9 mm för att passa de flesta bodysar som finns ute i butikerna. Enda kruxet med 9 mm knappar är att jag inte har nåt verktyg för den storleken. Så jag har fått improvisera lite för att få dit dem, men det gick ju iaf.

Men min undran är om nån vet om nåt verktyg för denna storlek?? En tryckknappspress på 1000 kr är alldeles för dyrt för Onomaks plånbok.

1 kommentar:

  1. Fina förlängare! Inte illa att få dit knapparna utan passande verktyg. Jag gav upp efter att ha gjort en enda förlängare. Ska hålla ögonen öppna här för ev. kommentarer med tips, för jag vill också gärna ha ett passande verktyg.

    SvaraRadera