fredag 7 maj 2010

Award till Onomak :)

Jag har fått en award av I heart retro! Tack snälla Åsa för den!


Med utmärkelsen följer vissa regler:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.
 
Å så sju saker om en själv, som dessutom ska vara intressanta.....lättare sagt än gjort.
 
- Har bott några månader i Afrika, Zambia, som mitt hjärta klappar lite extra för.

- Jobbar som akutsjuksköterska.

- Sa när jag var mindre att jag aldrig skulle ha eget företag, eftersom mamma o pappa hade det och jag tyckte det verkade så jobbigt. Men i höstas så ändrade jag mig kan man säga  :)

- Tycker det är väldigt gott att dricka ett glas mjölk efter att ha ätit glass.

- Får inte ihop att jag både är 80-talist och i 30-årsåldern

- Älskar surströmming

- Är barnsligt förtjust i att se kändisar. Jag vet, störtlöjligt!!

Som förra gången, så väljer jag att inte skicka vidare. Men kolla min blogglista, ALLA där borde få en award!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar