tisdag 11 maj 2010

Apmössa

Har ikväll sytt klart en hemlig beställning. Blev riktigt nöjd, men den får jag blogga om senare när den har nått mottagaren. Den som beställde var mycket tydlig med att det inte fick visas i bloggen innan dess. Såklart att jag inte visar den, men det hade varit kul förstås :)
Jag visar istället upp en apmössa jag sytt. Fick idag mina nya namnlappar som man kan vika, så jag var tvungen att prova att använda dom. Tycker det är så snyggt när det bara är en liten lapp som sticker fram. Mina andra lappar är egentligen bara för skötbordsunderläggen, men jag har norpat och norpat på dom. Så nu fick det bli ett stopp. Konstigt att man kan bli så glad för bara några ynka lappar :)
Den här mössan är i storlek 6 mån - 1år. Tyget kommer från Stoff och Stil. Hamnar som mycket annat nuförtiden i butiken.
Bilden ser grådassig ut, men den är vit och svart.

6 kommentarer:

  1. Fin mössa! Gillar din nya layout på bloggen, jättefin!!

    SvaraRadera
  2. Jättesöt mössa! Specialbeställde du namnbandet eller gick det att byta rad på det?

    SvaraRadera
  3. Jag tog 2 rader. Skrev ONO ONO och på rad 2 MAK MAK. Då syns det på båda sidorna. Är mycket nöjd!

    SvaraRadera
  4. Finfin mössa och snyggt med vikta namnlappar, förstår att du är nöjd. Sedan glömde jag skriva i föregående kommentar att din sidas layout är otroligt snygg. Den ser verkligen proffsig och originell ut. Härligt!

    SvaraRadera
  5. Snygga nya namnlappar å jättefin layout på bloggen!

    SvaraRadera