torsdag 11 augusti 2011

Fordon


Som ni märkt är jag mitt inne i min sy och bloggpaus. Fast nu har jag börjat sy lite smått. Är hemma hos föräldrarna och lånar mammas symaskin. Fast det får bli saker som inte kräver OL. När man väl börjat med overlock vill man helst inte sy stretchiga kläder med vanlig hushållsmaskin. Eller så är det för mig iaf.

Dessa t-shirtar sydde jag innan vi packade ihop och åkte på semester. Den som är röd med vita ränder och till Lilleman och den andra har nu hamnat hos hans kompis W som fyllt 2 år. Jag vet nog ingen annan än W som älskar fordon så mycket, så självklart ville jag sy en fordonströja till honom.

Fordonstyget som jag inte hade kvar nåt av fick jag av snällaste Martina som har W-collection :)
Både ränder och fordonen kommer från Jnydesign.

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni har det bra hos dina föräldrar! Snygga t-shirtar! Nu har jag också beställt en cover pro!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen fordonen mer och mer- och du har blivit modigare med matchningarna, det behöver jag med. Snyggt!

    SvaraRadera
  3. Snygga tröjor! Så snyggt att matcha med rött och vitt till fordonstyget!

    SvaraRadera