tisdag 22 november 2011

Skogsklänning




Nu har vi flyttat till vårt nya hus :) Känns riktigt kul o spännande, men huvva vilket slit det är innan allt är uppackat o på rätt ställe. Vi har ännu inte fått internet så nu testar jag nåt nytt o bloggar med mobilen. Jag har inte tagit fram maskinerna ännu, men har en del obloggade saker.

Bla denna skogsklänning i storlek 98 som väntar på att få skickas iväg. Här har jag tagit o slagit ihop två mönster. En raglantröja med a-tunika. Blev riktigt lyckat med rött kantband o röda sömmar.

Skogstyget kommer från Jnydesign och tunna interlocken från Liandlo.

6 kommentarer:

  1. Fin modell på klänningen och vilka snygga aviga trippelsömmar du får till med coverpro'n. Jag tycker det kan va svårt att få dem jämna. Men du verkar lyckats!

    Lycka till i flyttstöket, vad nyfiken man blir på ert nya hus!!! Kanske en bild så småningom?!

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Glöm nu inte ta en lott i Kiiromis fina lapptäckstävling till för mån för de fattiga...

    SvaraRadera
  3. Den är såå fin Jenny! Saknar dig häri Hillers!

    SvaraRadera
  4. Hur snyggt som helst - sådana där fickor gör ju "alla" nu, måste testas!

    SvaraRadera
  5. Hur gör jag för att beställa en så fin klänning?
    Elin

    SvaraRadera
  6. Elin, kul att du gillar den :) Maila mig om du vill beställa info@onomak.se

    SvaraRadera