tisdag 8 november 2011

Fem små apor






Lilleman har fått en tröja i Liandlos Fem små apor. Jag som gillar både rött och brunt kunde inte låta bli att ta upp de färgerna i tröjan lite extra. Tyvärr var jag lite lat och tog en färdig röd interlockremsa till halsen istället för mudd. Klippte lite extra i halsen så det inte skulle bli för trång, och det blev den inte. Men jag tycker det blir snäppet bättre med mudd så det får det bli nästa gång.

Det randiga tyget kommer från Jny och interlocken från Liandlo. Yippi att Liandlo har börjat sälja interlock nu, och att jag bor så nära ;)

2 kommentarer:

  1. Fin tröja och vad fint det blev med randiga ärmar.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tröja! Jag ska se om jag kan få till en tutorial på farfarsknäppningen i min blogg :-)

    SvaraRadera