onsdag 12 oktober 2011

Farmorbeställning


Minnet är bra men kort! Jag sitter och redigerar bilder i en dator utan internetuppkoppling och bloggar från en annan. Det gör att jag har redigerat en del bilder, men inte bloggat om dem. Så nu när jag skulle blogga hade jag glömt vad det var jag hade sytt, men här är alltså en body :).
Den här beställde en farmor till sitt nyfödda barnbarn. Jättekul att få sy såna beställningar! Vi stod ett tag och velade vilken färg kantbandet skulle ha, och till slut blev det lila. Härlig kombination!
Den ceriserandiga jerseyn kommer från Stoff och Stil.

3 kommentarer:

  1. Hej vännen, vad kul att se allt du gör, så kreativ! Spännande med huset... Vi ser fram mot att hälsa på. Var rädda om er. Kram Annie

    SvaraRadera
  2. Du är kreativ nu!! Passar du också på när lilltjejen sover?? Ska du till syfestivalen? Funderar på att åka upp men inget är bestämt ännu.
    Hur tycker du din CP fungerar? Är du nöjd? Fick min igår och kan ännu inte bestämma vad jag tycker.. men jag har inte fått bandkantaren ännu...
    Ha det så bra så länge och njut i huset;)

    SvaraRadera
  3. superfin! en body att bli glad av. ränder är populära här med :)

    SvaraRadera