måndag 13 februari 2012

Var bor du lilla råtta?


Senast jag var hos Liandlo så hittade jag en liten stuvbit med motivet "var bor du lilla råtta". Den var för kort för body och byxor, men till en vippkjol passade det perfekt! Så idag blev det en vippis i storlek 92 med brun mudd. Först hade jag funderat på nån ficka. Men när tyget är så mönstrat och färgglatt så tycker jag det blir finast att tygmönstret inte behöver konkurrera med andra detaljer. Ha ha, känner mig som Ernst ;)

Den här kjolen har ingen mottagare, så den hamnar i butiken.

6 kommentarer:

  1. Superfin kjol, håller med dig (å Ernst ;-) ) om att det fina tyget klarar sig utmärkt ensamt på banan ( eller kjolen :-) )

    SvaraRadera
  2. Jättesöt kjol! Fin modell!!

    SvaraRadera
  3. en sån fin! du har helt rätt, med ett sådant mönster så blir det snyggast utan detaljer!

    SvaraRadera
  4. Härlig kjol!! Vårkänslor tycker jag att den framkallar;)

    SvaraRadera