tisdag 13 september 2011

Gekkoblommor


Har blivit helt kär i dessa blommor! De är verkligen jättefina! Det är Malin som har bloggen Skapat av mig, som är designern bakom Gekkos tyg. De har båda gjort ett väldigt bra jobb!

Här har jag sytt en raglanbody med knäppning i sidan till Lillasyster. Sen får man ju passa på att ha vita byxor när de är så små att de inte äter vanlig mat. Sen är det kört!
Egentligen är de här de andra byxorna jag sydde den dagen. Eftersom de är i velour måste man ju lägga dem åt rätt håll. Sa till mig själv innan att jag var tvungen att komma ihåg det. Och självklart glömde jag det ändå. Det blir ju inte lika fin lyster när de är åt fel håll, så jag satte mig och sydde ett till par, rätt den här gången.

Blomtyget kommer från Jnydesign. Velouren och mudden kommer från Stoff och Stil.

3 kommentarer:

  1. Sött ska sött ha!! Jättefint litet set :)

    SvaraRadera
  2. Sååå gulligt! Och håller med! Man får passa på att använda vitt, det känns ju så frächt på dom små med!

    SvaraRadera