tisdag 12 oktober 2010

Tackar tackar!



Tänka sig, jag har fått en award av snälla Åsa som har finfina bloggen I heart retro! Jag blev jätteglad och särskilt glad eftersom jag haft lite dåligt samvete för bloggen nu när jag börjat jobba. Så det värmde extra mycket nu :)

"när man fått denna award så hör det till att man ska berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa sitt favoritfoto samt skicka vidare till 5 andra bloggar"


Saker som ligger mig varmt om hjärtat....

Min familj såklart! Vad skulle jag göra utan min supergoa Lilleman och fantastiska make.

Vår lägenhet! Med utsikt över takåsarna, närheten till skogen där jag kan plocka äpplen och strosa bland alla vackra löv så här års, och närheten till stan, gör att jag trivs så bra här att jag aldrig vill flytta......om det inte vore för att den bara är på 60 kvadrat....

Sömnaden! Jag blir glad över att skapa och stolt när jag har lyckats skapa nåt fint.



Min favvobild just nu är såklart på Lilleman :)

Fem bloggar jag vill uppmärksamma och skicka vidare till





4 kommentarer: