torsdag 31 januari 2013

Dinotryck




Jag blev så glad när jag fyllde år. Min man överraskade mig med att ge mig en Silhouette Cameo. Det är en maskin som stansar ut bokstäver och figurer med en kniv. Kan skära i papper, vinyl, reflexmaterial och annat stryka på material.
Hur kul som helst!

Här lät jag sonen designa sin egen tröja. Han fick välja färger och vilken figur han skulle ha. Blev riktigt fin tycker jag.
Tyvärr blev ärmarna för korta, så jag måste sy dit mudd. Måste ha sett fel i mönstret från Ottobre.

Finns nog en risk att det blir mycket tryck ett tag framöver ;)

6 kommentarer:

  1. Vilken designer! Vilken snygg tröja.

    SvaraRadera
  2. Snygg tröja!!! Kul att sonen designat själv.
    Vilken man till att ge presenter!! En sån underbar maskin vill jag också ha. :)

    SvaraRadera
  3. vill jag ju med ha en sån! snyggt!

    SvaraRadera
  4. Nej vad coolt! Det blev ju ruggigt fint.

    SvaraRadera
  5. Det var ingen dålig födelsedagspresent!Vad kul det är när barnen kan vara med och välja!

    SvaraRadera
  6. Vilken rolig present! Tröjan ser verkligen proffsig ut!

    SvaraRadera