onsdag 17 februari 2010

Äntligen!


Äntligen är dom klara! Mina skötbordsunderlägg är på väg nu, så jag hoppas de kommer fram imorgon. Då blir det packa och skicka till DesignTorget som ska ha säljstart nästa vecka. De kommer att säljas på webben och i de sex butiker som har barnavdelning. Jag håller tummarna så för att så många som möjligt ska köpa. Man har fyra veckor provsäljning och sen bestäms det om det blir nån fortsättning.

Den som är uppmärksam och som har varit in på hemsidan ser att det inte kommer att säljas nåt underlägg med vita kantband, så därför blir det även lite fotografering i veckan. Måste ju uppdatera bilderna.

Men nu bär det av till Textilcentrum i Sundbyberg, för det lär jag ju inte hinna senare i veckan.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Va duktig du är som håller på och syr en massa, fint blir det oxå och väldigt praktiskt. Synd att vi inte har designtorget här i Vännäs/Umeå så jag kan gå in och titta och känna på dina fina grejer... Jag hoppas att du får fortsätta sälja så jag kan gå in när jag ska till S-holm i mars.

    Lycka till och en stor kram,

    Kicki från Bergsbyn

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar! Fick just klart med Smått och Snyggt i Skellefteå (i Gula villan). Så du får gå in och känna på skötbordsunderläggen där om du har vägarna förbi Skellefteå.
    Kram Jenny

    SvaraRadera